obejmuje przede wszystkim:
1. animację i monitoring współpracy z mieszkańcami obszaru LGD,
2. planowanie i organizację działań informacyjno-promocyjnych,
3. przygotowywanie materiałów na stronę internetową LGD, gmin członkowskich oraz
mediów,
4. obsługa imprez promocyjnych, szkoleniowych, warsztatowych,
5. wykonywanie czynności administracyjnych, w tym:
1) przyjmowanie i wysyłanie korespondencji,
2) rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących,
3) prowadzenie dokumentacji prasowej,
4) obsługa interesantów.
6. weryfikacja wstępna oraz zgodności operacji z LSR, w tym z Programem, w zakresie
wniosków o przyznanie pomocy składanych w ramach LSR,
7. prowadzenie działalności doradczej,
8. prowadzenie pomiaru skuteczności doradztwa w formie „KARTY DORADZTWA”,
9. przygotowywanie sprawozdań merytorycznych, oraz współudział przy przygotowywaniu
sprawozdań finansowych i wniosków o płatność;
10. wykonywanie zadań zleconych przez Kierownika Biura.
II. Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:
1/ niezbędne:
1. wykształcenie średnie – preferowane wyższe,
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
3. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
4. bardzo dobra znajomość obsługi komputera: środowisko Windows (Word, Excel),
Internet, Power Point,
5. znajomość przepisów prawa niezbędnych do realizacji powierzonych zadań, w tym,
przepisów PROW, PS WPR 2023-2027, EFS+ 2021-2027 oraz założeń LSR.
2/ dodatkowe:
1. umiejętność pracy w zespole,
2. skrupulatność, komunikatywność, samodzielność,
3. prawo jazdy,
4. znajomość języka UE na poziomie umożliwiającym komunikację.
III. Oczekujemy na Państwa pisemne zgłoszenia zawierające:
list motywacyjny,
życiorys (CV), z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
kwestionariusz osobowy (druk kwestionariusza można pobrać w Biurze LGD),
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wykształcenie i kwalifikacje
zawodowe,
kserokopie świadectw pracy, kopie zaświadczeń o ukończonych kursach szkoleniach,
oświadczenie kandydata, iż nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby
czynności niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na zgodnie z ustawą z dnia 10
maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz
zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w Biurze Lokalnej Grupy
Działania „Partnerstwo w rozwoju” z siedzibą w Wolinie, przy ul. Zamkowej 24 lub przesłać
pocztą na adres:
Lokalna Grupa Działania „Partnerstwo w rozwoju”
ul. Zamkowa 24
72-510 Wolin
w terminie do dnia 26 lutego 2024r.
z dopiskiem na kopercie: „Nabór na stanowiskoSpecjalista ds. animacji i promocji –
ogłoszenie nr 1/2024”
O zachowaniu terminu decyduje odpowiednio data wpływu do Biura LGD lub data stempla
pocztowego.
Z kandydatem wyłonionym w drodze konkurencji zostanie zawarta umowa o pracę na okres
próbny /umowa zlecenie.*
W przypadku braku zastrzeżeń, po upływie okresu próbnego zostanie zawarta kolejna
umowa.
Uwaga:
- Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język
polski.
- Aplikacje, które wpłyną do Biura LGD po wyżej określonym terminie lub będą
niekompletne nie będą rozpatrywane.
Pliki do pobrania:
Kwestionariusz
Oświadczenie